S🌞mmar och s🌞l

 
Visst Àr det underbart att den kommit nu. . . - VÀrmen!

Idag har jag luftat min psoriasishud och min lilla vovve sin pĂ€ls 😉 Jag tog med mig en plĂ€d, flaska med vatten och en vattenskĂ„l till vovven och vi la oss i s🌞len och bara njöt. 
Skönt att fÄ lite vÀrme pÄ kroppen, det lindrar vÀrken enormt och Àr sÄ skönt. 
 
Jag kunde inte ligga sÄ lÀnge dÄ jag fÄr solsting vÀldigt lÀtt och mÄr inte sÄ bra i solen annars heller. Tyngden i huvudet blir enorm och jag börjar mÄ illa och blir enormt hjÀrntrött fort. Men en timme kunde vi njuta av vÀrmen och det Àr ju bÀttre Àn ingenting, eller hur? 
 
Vill dela nÄgra tÀnkvÀrda ord sÄ hÀr avslutningsvis.. 
 
 
 
Go'natt och ta hand om er 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

gimmehope.blogg.se

HÀr fÄr du följa livets upp,- och nedgÄngar hos en svÄrt multisjuk person som Àven lever med den svÄra neuro,- och autoimmunologiska sjukdom ME.

RSS 2.0